- Modalitatile in care utilizatorul final poate inainta o reclamatie – Pentru diverse sesizari sau reclamatii, clientul ne poate contacta prin telefon sau email, informatii ce se gasesc si la sectiunea Contact, sau ne poate trimite prin formularul de contact, pe care il gaseste in Home Page.
- Date de contact pentru primirea reclamatiilor:
Numar de telefon: 0799969559
E-mail: [email protected]
- Programul de lucru pentru contact telefonic: intervalul orar 10-17, Luni-Vineri.
- Date obligatorii continute de reclamatie:
Nume si prenume
Numar de telefon
Adresa de e-mail
- Termenul maxim pentru depunerea reclamatiei este de 48 ore de la sesizarea defectului.
- Termenul maxim de solutionare a reclamatiilor: 15 de zile calendaristice
- Raspunsul la reclamatie va fi transmis prin e-mail.
- Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi rezolvate pe cale amiabila prin acordul partilor
- Clientul/utilizatorul are urmatoarele drepturi:
De a apela la alte proceduri extrajudiciare de soluționare a reclamatiilor;
De a se adresa instantei judecatoresti competente.
Multumim pentru atentie!
Luxury Anis Srl
Adresa – Strada Locotenent Economu 30, Constanta
Telefon- 0799969559, 0724855811
Email- [email protected]